چه یک پاک کننده و مرطوب کننده دو مرحله ای باشد و چه اینکه هزینه زیادی روی یک روال هفت مرحله ای مراقبت از پوست انجام داده باشید، متخصص پوست شما به آن افتخار می کند، کیفیت محصولات مراقبت از پوست شما اهمیت دارد.
و، صرف نظر از اینکه پوست چرب یا حساسی دارید (یا هر چیزی در این بین)، انتخاب موثرترین و مغذی ترین محصولات برای پوست شما برای قرار گرففتن این روتین در روال روزمره شما می تواند مانند پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه باشد
من از زمانی که در مدرسه راهنمایی بودم شروع به استفاده از برق لب و ریمل ظریفی کردم بیش از حد به صنعت زیبایی وسواس داشتم . از آن زمان، من شروع به انجام تحقیقات خود در مورد هر برند بزرگ و جدید مستقلی کردم که در مرکز خرید محلی من به فروش می رسد – قبل از اینکه شروع به گزارش و بررسی آنها کنم، به اندازه کافی جالب است و نکات مهم همه آن ها را یاد گرفتم.
اگرچه من این وسواس و علاقه را داشته ام که تقریباً هر برند مراقبت از پوست را امتحان کنم (و این یک آزمایش نسبتا طولانی است)، در مجموع دو سال طول کشید تا بتوانم لاین مورد علاقه خود را پیدا کنم. این بدان معناست که تعداد بیشماری محصولات و کالاهای جدید به سبد محصولات مراقبت از پوست من اضافه شده است در واقع یک کمد سه طبقهای که اتاق من را زینت میدهد و احتمالاً ارزشمندترین دارایی من است.
با این حال، اکنون زمان مناسبی برای صحبت در مورد 15 تا از بهترین مارک های مراقبت از پوست است که من بررسی کرده ام. از طریق آزمایشها و کاربردهای زیاد، میتوانم تأیید کنم که اینها نامهایی هستند که هرگز سبد خرید من را ترک نمیکنند و نامهایی هستند که باید برای خرید های مراقبتی از پوست خود به آنها نگاه کنید.
چطور تست کردیم
همانطور که گفته شد، من سالهاست که سرمهای ویتامین C پخش میکنم و پوستم را با SPF صورت محافظت میکنم، اما میتوانم بگویم که این روند برای دو سال کاملاً ثابت بوده است. پوست من کاملاً حساس و تا حدی خشک است، اما گاهی اوقات دارای نواحی چرب است (منطقه T مخوف) این امر به من این امکان را می دهد که بهترین نوع مواد و انواع محصولات را بشناسم و بدانم در کجا استفاده کنم.
ناگفته نماند، من مکالمات زیادی با متخصصان پوست، شیمیدانهای آرایشی و متخصصان سرطان پوست داشتهام تا محصولات مراقبت از پوست را توضیح دهند.
تمام محصولات ذکر شده در زیر حداقل به مدت یک سال (به استثنای محصولات جدیدتر) مورد آزمایش قرار گرفته اند، جایی که اکثر محصولات برای دو سال آزمایش شده اند.
پیش از این، به معیارهای پایه ای که برای هر محصول آزمایش شده قبل از بررسی استفاده کردم نگاهی بیندازید:
- اثربخشی : قبل از استفاده از هر محصول، فهرست مواد تشکیل دهنده را می خوانم و در مورد فرمولاسیون آن تحقیق می کنم تا به بهترین شکل بفهمم که برای چه کاری طراحی شده است. از آنجا، من فقط آن محصول جدید را امتحان میکنم (که بین یک پاککننده بدون عطر و مرطوبکننده قرار میگیرد) تا مطمئن شوم آزمایش کوچک مراقبت از پوست من یک گروه کنترل دارد.
- سطوح تحریک : پوست من حساس است و در نتیجه اگر فرمولاسیون اشتباه روی پوست من استفاده شود، مستعد آکنه است. به همین دلیل، ابتدا محصولات را روی دست یا مچ دستم آزمایش می کنم تا علائم قرمزی، خارش یا سوزش را ارزیابی کنم. اگر اینطور بود، آن را از انتخاب هایم خط میزنم.
- بهبود مستمر : در حالی که استفاده از یک محصول ممکن است یک یا دو بار خوب باشد، دو سال کامل طول کشید تا تشخیص دهم که آیا این محصول واقعا شایسته جایگاهی در روال مراقبت از پوست من است یا خیر (به برندی اشاره می کند که محصولات استثنایی را یکی پس از دیگری ارائه می کند.
آلپین بیوتی
درباره برند : Alpyn Beauty در جکسون هول، WY، در تلاشی برای کمک به رفع نگرانیهای مراقبت از پوست برای هر نوع پوست در سختترین و شدیدترین آب و هوا تاسیس شد. این اولین برند مراقبت از پوست است که گیاهان وحشی را به طور پایدار در تکنولوژی ساخت خود استفاده می کند و قدرت آنها را از طریق مواد فعال مورد تایید متخصص پوست، مانند ویتامین C و نیاسینامید، افزایش می دهد.
ترکیبات کلیدی : باکوچیول، اسکوالان، کلاژن، AHAs/BHAs، ویتامین C، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که پوست حساس یا خشکی دارند و از ترکیبات ترکیبی آگاهانه ای که برای پوست ملایم و مغذی هستند.
طرفداران:
- با فرمولاسیون مناسب با گیاهان و مواد فعال طبیعی انتخاب شده برای کمک به تقویت سلامت کلی پوست
- محصولات برای پوست ملایم تر و کرم تر و آبرسان تر از سایر محصولات آزمایش شده هستند
معایب:
- برخی از محصولات دارای رایحه ملایم “طبیعی” هستند که ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد
- این برند در حال حاضر سرم اسید هیالورونیک در دسترس ندارد
Alpyn Beauty سزاوار همه ستایش هایی است که می تواند دریافت کند. هنگامی که به طور مداوم استفاده از محصولات مراقبت از پوست را شروع کردم، این برند اولین برندی بود که استفاده کردم که تفاوت قابل توجه و درخشانی را در پوست من ایجاد کرد که به یکنواخت شدن بافت کمک کرد و به من این امکان را داد که با استفاده از مراقبت از پوست بدون آرایش احساس اطمینان کنم.
بنیانگذار آن، کندرا کولب باتلر، به همان اندازه شگفتانگیز است و به مواد تشکیل دهنده کمک میکند تا تاثیرگذارترین تفاوت را بر روی مانع پوست ایجاد کند. من برای همیشه به پاککننده حبابهای کرمی این برند با آنزیمهای میوه و AHA (36 دلار) با اطمینان می گویم که این محصول بدون زحمت پوستم را آبرسانی کرده و ناخالصیها را از بین ببرد. من معمولاً سرم براق Bearberry و ویتامین C (59 دلار) را برای تقویت نرمکنندگی بیشتر دنبال میکنم و سپس برنامه صبحگاهیام را با مرطوبکننده مشهور PlantGenius Melt (60 دلار) به پایان میبرم تا مقداری آبرسانی تمام روز را بهطور کامل انجام دهم.
LANEIGE
درباره برند : LANEIGE یکی از محبوبترین ماسکهای TikTok و تأثیرگذاران است. خط تولیدی و محصولات آبرسان لب این برند، هر محصول را «ضروری» میدانند، چه در روی میز آرایش شما قرار داده شده باشد و چه در کیف کارتان انداخته شود . این برند همچنین به انواع پوست های خشک تمایل دارد، اگرچه فرمولاسیون آن فراتر از همه کاره است.
ترکیبات کلیدی : ویتامین C، کره شی، اسکوالان، بری میکس کمپلکس، روغن نارگیل، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که میخواهند از آخرین روندها استفاده کنند، اما پول خود را صرف چیزی میکنند که برای استفاده روزانه مفید است.
- مد روز در میان مخاطبان نسل Z و نسل هزاره اما بر انواع پوست نیز موثر است
- قبل از استفاده مجدد، آبرسانی فوری و اغلب طولانی مدت ارائه می دهد
معایب:
- این برند محصولات زیادی را برای انواع پوست های مستعد آکنه یا چرب مانند سرم BHA یا مرطوب کننده ارائه نمی دهد.
- این نام تجاری (در حال حاضر) چندان مناسب نیست تا به عنوان روتین مراقبت از پوست یکپارچه شما عمل کند، اگرچه مجموعه ای از محصولات امضا شده دارد.
در ابتدا، فکر میکردم LANEIGE یکی دیگر از برندهای بیمصرف مخصوص افراد تینیجر و کم سن است که محصولات لبهای گرانقیمت را در اختیار مصرفکنندگان قرار میدهد – اما ثابت شد که اشتباه میکردم. اگرچه ماسک محبوب لب آن (24 دلار) یکی از ماسکهایی است که میبینم در طول روز دوباره از آن استفاده میکنم (واقعاً تمام روز ماندگار نیست)، اما هر جا که میروم جزو لوازم آرایشی اصلی من است.
بهترین ماسک برای استفاده در شب، ماسک ابرسان آن (32 دلار) یک روشن کننده پوست، تقویت کننده هیدراتاسیون و نرم کننده پوست با استفاده مداوم است. نسبت به اکثر مرطوبکنندههایی که من آزمایش کردم، اثر خنککنندگی بیشتری دارد که بسیار شبیه بهترین ورقهای خنککننده است . همچنین در دماهای گرم تر یک طراوت کننده فوق العاده است.
Herbivore
درباره برند : Herbivore Botanicals تمرکز جدی روی تولید محصولات مراقبت از پوست گیاهی دارد که از هنجارهای معمول جاکعه سرپیچی می کند. همه محصولات دارای منبع خوبی هستند، حاوی روغنهایی با درجه غذایی گیاهی، روغنهای ضروری تقطیر شده با بخار، موم سویا بدون GMO و بستهبندی قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد هستند. از همه مهمتر، این محصولات برای همه نوع پوست دلپذیر هستند.
ترکیبات کلیدی : اسکوالان، باکوچیول، ویتامین C، زردچوبه، روغن گل رز، بیشتر
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که به دنبال امتحان یک نام تجاری جدید هستند که در مورد ساختار فرمولاسیون آنها شفاف است و مجموعه ای متنوع از محصولات را برای افزودن به سبد خرید شما دارد، از پاک کننده ها گرفته تا ماسک ها.
طرفداران:
- شفاف و متفکر در مورد رویکرد فرمول بندی آنها
- محصولات متنوع، بسته بندی مناسب و دارای کیفیت بیش از کمیت هستند، اگرچه این برند انواع مختلف پوست را در سراسر جهان هدف قرار می دهد.
معایب:
- این برند در حال حاضر سرم نیاسینامید در دسترس ندارد
- این برند از ماده فعال اصلی (مانند اسید هیالورونیک، رتینول) استفاده نمیکند، بنابراین ممکن است برای کسانی که میخواهند نتیجه «موثر» قیمتگذاریشدهتری برای شرایط پوستی خاص داشته باشند، بهترین نباشد.
Herbivore Botanicals فقط برندی نیست که در قفسه شما زیبا به نظر میرسد (البته، کاملاً اینطور خواهد بود) اما مجموعه ای از محصولات مراقبت از پوست آن همچنان هنگام استفاده من را هیجان زده میکند. به طور معمول، روغنهای مراقبت از پوست و اکسیرها به خوبی خشکی پوست حساس و کاملاً خشک من را برطرف نمیکنند، اما روغن صورت ضد پیری فینیکس رزهیپ برای پوست خشک (۸۸ دلار) با ترکیب لوکس روغنهای گیاهی و بطریهایی که ظاهری سلطنتی دارد، واقعا فوق العاده است.
CeraVe
درباره برند : CeraVe به عنوان یک برند مورد تایید متخصص پوست در سراسر جهان مشهور است. مشکلات ظاهری در سایر برندهای مراقبت از پوست را از بین میبرد و از مواد فعال و غیر تحریک کنندهای تغذیه میشود که برای اکثر افراد “شرط ایمن” است. به علاوه، هر محصول حاوی سه سرامید ضروری برای کمک به محافظت از سد پوست است. قیمت آن نیز برای کاربران مبتدی مراقبت از پوست و خریداران مقرون به صرفه ایده آل است.
ترکیبات کلیدی : اسید هیالورونیک، سرامیدها، گلیسیرین، اسید سالیسیلیک، نیاسینامید، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که میخواهند مجموعهای مغذی و همه کاره از محصولاتی را داشته باشند که به آسانی در دسترس باشند، به راحتی در روز/شب گنجانده شوند و بتوانند روال شما را شروع کنند (و سپس به جریان خود ادامه دهند).
طرفداران:
- حاوی مقدار زیادی مواد فعال (اسید هیالورونیک، سرامیدها، و غیره) در حالی که فرمولاسیون آن را برای تغذیه سد پوست در اولویت قرار می دهد.
- قیمت مقرون به صرفه و به راحتی در اکثر بازارها در دسترس است، هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین
معایب:
- ممکن است برای کسانی که شرایط مراقبت از پوست شدید دارند یا میخواهند یک درخشش یا اثر تقریباً فوری مانند کاهش منافذ پوست داشته باشند، مناسب نباشد. با این حال، میتوانید هر چند وقت یکبار علاوه بر مجموعه محصولات CeraVe، سرمها یا ماسکهای قویتری را با هم مخلوط کنید.
CeraVe، مانند اکثر افرادی که به متخصص پوست مراجعه میکنند، از دوران راهنمایی به من توصیه شد. بلافاصله پس از قرار ملاقاتم، من پاک کننده صورت آبرسان آن (15 دلار) و چند محصول اصلی دیگر را انتخاب کردم و آنها هنوز هم ببرنامه روتین پوستی من هستند. آنها قیمت مناسبی دارند و اگر در حال آزمایش محصول جدیدی هستم که ممکن است پوستم را کمی تحریک کند، همیشه به CeraVe برمی گردم تا به “تعادل” پوستم کمک کنم.
Tatcha
درباره برند : تاچا توسط ویکی تسای تأسیس شد که پس از سفر به آسیا، از مواد تشکیل دهنده ژاپنی و آیین های جاودانه الهام گرفت و به مطالعه آن پرداخت که به تغییر پوست کمک کرد. از آن زمان، او با دانشمندان و مشاوران فرهنگی – ترک شغل شرکتی خود در آمریکا – همکاری کرد تا محصولات گیاهی ژاپنی و مجموعه ای دوست داشتنی از محصولات را به بازار عرضه کند.
ترکیبات کلیدی : ویتامین C، اسید هیالورونیک، نیاسینامید، برنج بنفش ژاپنی، چای سبز، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که عاشق مراقبت از پوست الهام گرفته از ژاپنی هستند، به دنبال برخی محصولات بدون روغن هستند و حاوی مواد گیاهی هستند – بسیار شبیه چایی که می نوشید – تا به رفع سد پوستی شما کمک کند.
طرفداران:
- حاوی مواد فعال مورد مطالعه توسط متخصصین پوست با ترکیب فرهنگی منحصر به فرد از افزودنی های مراقبت از پوست الهام گرفته از ژاپنی است که به تغذیه پوست کمک می کند.
- دارای مجموعه ای متنوع از محصولات است
معایب:
- قیمت آن از اکثر مارک های مراقبت از پوست که حاوی مواد فعال مشابه هستند بالاتر است
- این برند در حال حاضر تونر در دسترس ندارد
Tatcha با سایر مارک های مراقبت از پوست که من امتحان کرده ام متفاوت است، زیرا فرمولاسیون های غنی را به میز ارائه می دهد – همه با پشتوانه تاریخی غنی و فرهنگی. این همیشه باعث افزایش سروتونین می شود که بدانید محصولاتی که استفاده می کنید از اشتیاق فرد برای آوردن مواد فعال فرهنگی، موثر و فرمولاسیون های تسکین دهنده پوست به دست مصرف کنندگان نشأت گرفته اند.
Versed
درباره برند : Versed یکی دیگر از برندهای ویروسی TikTok است که به طرز چشمگیری فقط مواد مراقبت از پوست را با قیمت کمتر از 25 دلار حمل می کند . مصرفکننده را در اولویت قرار میدهد و به آن اجازه میدهد به عنوان اولین برند مراقبت از پوست که با ذهن کاربران ساخته شده است، باشد. علاوه بر این، مأموریت دارد کاملاً شفاف باشد، حتی به خریداران اجازه میدهد از گزارشهای دوسالانه، جلسات هیئت مدیره جامعه بازدید کنند و مأموریت تأثیرگذار بر محیطزیست آن را درک کنند .
ترکیبات کلیدی : اسقالان، اسید هیالورونیک، عصاره برگ چای سبز، رتینوئید، اسید سالیسیلیک، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که می خواهند (1) سفر مراقبت از پوست خود را آغاز کنند، زیرا Versed در سایت خود توضیحات مفیدی را برای انواع پوست و استفاده از مواد تشکیل دهنده مختلف ارائه می دهد و/یا (2) محصولات مقرون به صرفه ای را که کمک می کند از مزایای مشابه بهره مند شوند، استفاده کنند. گزینه های درجه لوکس
طرفداران:
- قیمت تمامی محصولات کمتر از 25 دلار است و به صورت شفاف در سایت Versed توضیح داده شده است
- فرمولاسیون ها آگاهانه برای انواع پوست ساخته شده اند، با ابزارهای مفیدی که به شما اطلاع می دهند از چه محصولاتی استفاده کنید.
معایب:
- برخی از محصولات برند حاوی ترکیب غنی از مواد فعال نیستند، بنابراین ممکن است برای انواع پوست های شدیدتر (مانند فوق العاده چرب، خشک مزمن) موثر نباشند.
- محصولات خارج از سایت مستقیم به مصرف کننده آن به راحتی در دسترس نیستند
مطمئناً Versed در اولین استفاده من را تحت تأثیر قرار داد. اگرچه به راحتی در Sephora یا Ulta Beauty در دسترس نیست، اما محصولی است که پس از امتحان، به طور منظم از سایت آن بازدید خواهید کرد.
ماریو بادسکو
درباره برند : ماریو بادسکو، همنام این برند، یک شیمیدان و داروساز است که دارای یک آزمایشگاه پوست در وین با درک گسترده ای از انواع پوست است و از این دانش برای ایجاد برند خود استفاده می کند. اکنون با یک سالن داخلی در نیویورک – یکی از مارتا استوارت و سایر افراد مشهور اغلب – بر ترکیب میوه ها و سبزیجات ارگانیک برای تغذیه و تغذیه پوست تمرکز دارد.
ترکیبات کلیدی : کلاژن، ویتامین C، اسید گلیکولیک، اسید هیالورونیک، فندق جادوگر
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که می خواهند مراقبت از پوست خود را فراتر از صورت گسترش دهند، زیرا مجموعه محصولات بدن آن کاملاً بی بدیل است.
طرفداران:
- محصولات آن با توجه به مقدار مواد فعال و مواد مغذی و غیر تحریک کننده ای که ارائه می دهند ارزش فوق العاده ای دارند.
- محصولات آن برای انواع مختلف پوست، به ویژه برای پوست های مستعد آکنه – با تمرکز کامل بر محافظت از پوست جذاب است.
معایب:
- برخی از محصولات آن کارایی تشخیص سختی دارند (مانند مه های صورت)، جایی که آبرسانی می کنند، اگرچه ممکن است واضح ترین گزینه برای سلامت طولانی مدت پوست نباشد.
- این برند در حال حاضر یک محصول مراقبت از پوست با تزریق رتینول در دسترس ندارد
از آنجایی که این برند دارای یک اسپا تا نهمین نفر نیز می باشد، این برند به همکاری با تیمی از متخصصان زیبایی شناسی و متخصصان فرمولاسیون برای کمک به آموزش و تولید محصولات موثر و مقرون به صرفه اختصاص دارد. این یک برند عالی برای شروع است – در هر کجا که در سفر مراقبت از پوست خود هستید.
مراقبت از پوست دکتر دنیس گراس
درباره برند : دکتر Dennis Gross Skincare، همانطور که از نامش پیداست، توسط متخصصین پوست تاسیس شده است و با دانش علمی معتبر – که با هر محصولی که عرضه میکند آشکار میشود. تخصص و کارایی آن در خط مقدم مجموعه بالینی آن قرار دارد و ارزش سرمایه گذاری را دارد.
ترکیبات کلیدی : AHAs، BHAs، اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک، ویتامین C، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که میخواهند روتین مراقبت از پوست خود را با ترکیبات بالینی فرموله شده با ترکیبی مؤثر از مواد فعال، با تمرکز شدید بر ویتامین C دریافت کنند.
طرفداران:
- محصولات آن از تحقیقات بالینی و مواد تشکیل دهنده آن سرچشمه می گیرند و به هدف قرار دادن انواع پوست و بافت کمک می کنند
- ارزش آن به خوبی به قیمت آن می ارزد، که نمی توان آن را در مورد برندهای رده بالای مراقبت از پوست گفت
معایب:
- این برند در حال حاضر سرم نیاسینامید در دسترس ندارد
- محصولات نسبتاً سریع نسبت به سایر مارک های آزمایش شده از بین می روند، بنابراین توصیه می شود انبارها را ذخیره کنید
هر روز، من از ضدآفتاب ضد چروک ضد چروک کاملاً فیزیکی جدید این برند با SPF 30 (42 دلار) استفاده میکنم، که این کرم سفید ناخواسته را باقی نمیگذارد و برای افرادی که پوست ملایم دارند مفید است .
ناگفته نماند، ماسک درمانی روشن کننده بیوسلولز لاکتیک ویتامین C آن (12 دلار) یک گزینه مقرون به صرفه است که ظاهر شما را لوکس می کند. چه برای شب دخترانه و چه برای درمان R&R هفته ای یکبار، بی عیب و نقص است.
آلفا-اچ
درباره نام تجاری : آلفا-اچ وظیفه دارد نه تنها محصولات مراقبت از پوست را بفروشد – بلکه به ایجاد انعطاف پذیری آن در حالت سالم کمک کند. هر محصول به طور پایدار در ساحل طلایی استرالیا ساخته شده است، و از نظر ارائه “مراقبت از پوست اصلاحی از نظر بالینی پیچیده، نتیجهمدار،” برای برند کاملاً “استاندارد طلایی” است.
ترکیبات کلیدی : SPF، اسید گلیکولیک، اسید هیالورونیک، رتینول، نیاسینامید، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که به دنبال مراقبت از پوست غنی شده با ویتامین – به ویژه سرم ها – و افزودنی های آبرسان (بالم های پاک کننده، کرم های دور چشم و مواردی از این قبیل) برای حمایت از روتین مراقبت از پوست خود هستند.
طرفداران:
- این برند با دقت ترکیبات فعال و غیر فعال خود را با هم ترکیب می کند و به نوبه خود، در مورد میزان استفاده از یک ماده در یک محصول خاص بسیار شفاف است.
- محصولات آن از نظر بالینی مشتق شده اند اما برای انواع پوست های حساس خشن نیستند
معایب:
- این برند در حال حاضر تونر در دسترس ندارد، اگرچه Generation Glow Daily Resurfacing Essence (75 دلار) یک جایگزین نزدیک آن است.
آلفا-اچ در روال مراقبت از پوست من برجسته است، به خصوص اگر از پرداخت بیش از حد برای سرم هایی که کار نمی کنند خسته شده اید. سبدی از اقلام وجود دارد که من امتحان کردهام، اما زیبایی در سرمهای موثر آن نهفته است، مانند سرم ویتامین B با 5% نیاسینامید (65 دلار) که به رنگ آبی بیرون میآید و به یک هیدرانت زیبا و غنی روی پوست تبدیل میشود، و هیالورونیک 8 سوپر سرم (72 دلار) که به حجیم شدن و محافظت از پوست به بهترین شکل ممکن کمک می کند.
فیل مست
درباره این برند : Drunk Elephant که در سال 2013 تأسیس شد، اکنون یک دهه است که مورد تحسین قرار گرفته است، زیرا بنیانگذار آن، تیفانی مسترسون، به جای انواع پوست، روی رفتارهای پوستی تمرکز می کند، که دومی هنجار اکثر برندها است. فهرستی به نام «6 مشکوک» دارد – موادی که باید از آن اجتناب کنید – و بر اساس نیازها و شرایط مصرف کننده به فرموله شدن ادامه می دهد.
ترکیبات کلیدی : اسید هیالورونیک، پپتیدها، سرامیدها، اسید گلیکولیک، ویتامین C، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که مایلند کمی از فرمول های همه کاره استفاده کنند که، کم و بیش، می توانند با هم مخلوط شوند تا اثری مانند یخ و آبرسانی روی پوست داشته باشند (که برند اسموتی مراقبت از پوست می نامد).
طرفداران:
- این محصولات حاوی ترکیبی مفید از سرامیدها و پپتیدها هستند – علاوه بر مواد فعالی مانند نیاسینامید و ویتامین C – برای کمک به حفظ رطوبت بیشتر و پر کردن سد پوست.
- محصولات روی پیشخوان شما زیبا به نظر می رسند (ما باید این نکته را اعلام می کردیم)
معایب:
- قیمت نسبت به بسیاری دیگر گرانتر است، به خصوص در مورد برخی از محصولات که در ظروف با اندازه کوچکتر عرضه می شوند
- این برند تمام محصولات خود را قابل مخلوط میداند، اما شما باید با متخصص پوست خود مشورت کنید تا ببینید آیا این برای نوع پوست خاص شما توصیه میشود یا خیر.
Drunk Elephant برندی است که من یک بررسی کامل درباره برند ارائه کردم، صرفاً به این دلیل که فوق العاده هیپ است (و ارزش تبلیغات را دارد). مجموعه ای از محصولات با بدنه سفید و کلاهک نئون آن زمانی که در حمام شما قرار می گیرد یک لوکس محسوب می شود و اگرچه قیمت آن گران تر است، مجموعه بزرگ آن ارزش این را دارد که هدررفت.
توصیه میکنم سرم هیدراسیون شدید B-Hydra (49 دلار) را امتحان کنید، یکی از گزینههای مقرون به صرفهتر این برند که به عنوان «نوشیدنی آب خنک برای پوست تشنه» برچسبگذاری شده است. این کاملا غلیظ و نرم کننده است، که من آن را دوست دارم. به طور مشابه، کرم پودر لالا رترو این برند (62 دلار) یکی از بهترین پشتیبانها برای محافظت از پوست شما است، زیرا شامل یک تیم کاملاً ذخیره شده از سرامیدها است.
پیتر توماس راث
درباره برند : پیتر توماس راث به عنوان برندی شروع به کار کرد که به پرسشهای مربوط به آکنه کمک میکرد، اما سپس به فرمولبندی بر اساس علایق ضد پیری نیز تبدیل شد. این برند با تمرکز بر جلوگیری از آسیب های ناشی از نور خورشید برای تکمیل ماموریت های خود، مواد قوی و موثر را – با فناوری های پیشرفته در آزمایشگاه داخلی خود – برای مدرن و به روز ماندن با جدیدترین و مداوم نگرانی های مراقبت از پوست ارائه می دهد.
ترکیبات کلیدی : اسید هیالورونیک، ویتامین C، SPF، اسید گلیکولیک، رتینول، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که میخواهند پول خود را صرف مراقبت از پوست بالینی با حسی قویتر کنند – بهویژه برای کاربران پیشرفتهتر مراقبت از پوست – با تمرکز ضد پیری و محافظت در برابر آفتاب.
طرفداران:
- محصولات به صورت بالینی با ترکیبی متفکرانه از مواد فعال فرموله شده اند
- این برند دارای مجموعه ای چشمگیر از چسب ها و ماسک های زیر چشم است (برخی از بهترین هایی که می توانید پیدا کنید)
معایب:
- این نام تجاری ممکن است برای کاربران مبتدی مراقبت از پوست فوق العاده موثر نباشد، زیرا اکثر فرمول های آن به سمت قوی تر تکیه می کنند.
پیتر توماس راث یک برند پیچیده با محصولاتی به همان اندازه پیچیده است. این برند با فرمولهای بهبودیافته – مانند مرطوبکننده ویتامین C روشنکننده قوی C (72 دلار) که صافترین و الهیترین قوام را دارد – و نتایج غیرقابل مقاومت، تلاش میکند تا بهتر و بهتر باشد .
اوله هنریکسن
درباره برند : اوله هنریکسن یک برند دانمارکی است که پس از یادگیری نحوه تغییر پوست خود، خود اوله هنریکسن به هالیوود رفت تا نتایج خود را به اشتراک بگذارد. بهعنوان یک حرفهای در فضای شیمی آرایشی، او پس از آن به اولین متخصص چهرهپردازی مشهور تبدیل شد، به شراکت با Sephora ادامه داد و بقیه آن تاریخ است.
ترکیبات کلیدی : ویتامین C (البته)، پپتیدها، نیاسینامید، اسید گلیکولیک، آب آلوئه و …
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که می خواهند یک روتین مراقبت از پوست صبح و عصر قطعی داشته باشند، با تاکید بر پاکسازی پوست و روشن کردن آن به حداکثر.
طرفداران:
- این نام تجاری بهترین در بازار برای روشن کردن است (و این وضعیت کاملاً مناسب است)
- فرمولاسیون آن موثر است، اما دارای مواد منحصر به فرد برای افزودن اثر آرام بخش به پوست است
معایب:
- این برند طیف گسترده ای از محصولات تزریق شده با رتینول ندارد، بنابراین اگر به دنبال چیزی قوی تر هستید ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد.
به نظر من، اوله هنریکسن در تقسیم خط بین مراقبت از پوست صبح و عصر پیشرو است. من مجموعهای از محصولات روشنکننده و غنیشده با ویتامین C را دوست دارم، مانند کرم دور چشم Banana Bright+ با امتیاز ستاره طلایی (42 دلار) که همراه با بقیه محصولات بانانا برایت، بهترین ترکیب برای استفاده از آرایش بدون آرایش است.
شارلوت تیلبری
درباره نام تجاری : شارلوت تیلبری یک آرایشگر مشهور است – اما برند او بیش از خط مورد علاقه “Pillow Talk” که شما با آن آشنا هستید را پوشش می دهد. او بهعنوان یک متخصص در کار خود، میداند که یک ظاهر زیبا از مراقبت از پوست شروع میشود، بنابراین از زمان ایدهپردازی برندش در سال 2013، جعبه بزرگی از محصولات مراقبت از پوست ایجاد کرده است.
ترکیبات کلیدی : اسید هیالورونیک، ویتامین C، پپتیدها، رتینول، نیاسینامید، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که می خواهند درخشندگی و درخشندگی بی دردسری به پوست خود داشته باشند، بیشتر برای کسانی که یک نگرانی خاص برای پوست ندارند و می خواهند روی آن تمرکز کنند.
طرفداران:
- این محصولات به دلیل داشتن حس مخملی به کرم دور چشم و مرطوب کننده مخصوصاً به غنی سازی پوست کمک می کنند.
- محصولات قبل از استفاده از آرایش یک پایه فوق العاده ایجاد می کنند
معایب:
- این اولین برند مراقبت از پوست نیست، بنابراین اگر به دنبال نتایج بالینی برای نیازهای خاص مراقبت از پوست هستید، ممکن است برای شما بهترین نباشد.
شارلوت تیلبری اکنون نامی شناخته شده است (و یک نام تجاری؛ آیا تبلیغ مهمانی پیژامه شایان ستایش او را در تلویزیون دیده اید؟) اکنون، سرمایه گذاری او در زمینه مراقبت از پوست به همان اندازه ارزشمند است، به خصوص با کرم جادویی شارلوت خودش. (100 دلار) که ارزش هر پنی را دارد، اگرچه یک سرمایه گذاری است.
Fenty Skin
درباره برند : پس از سالها آزمایش محصولات مراقبت از پوست، ملکه ری ری (به طور خلاصه ریحانا است) تصمیم گرفت با Fenty Beauty – شرکت چتری که خط آرایش سایهدار او را انجام میدهد- وارد بازار شود و سپس دنیای مراقبت از پوست را تحت تأثیر قرار داد. ابتدا با یک پاک کننده، تونر و مرطوب کننده، و سپس با سایر محصولات دنباله دار.
ترکیبات کلیدی : گیلاس باربادوس، نیاسینامید، SPF، ویتامین E، اسید سالیسیلیک، و غیره
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که میخواهند برندی با پشتوانه سلبریتیها را امتحان کنند که از مواد بالینی، قوام با احساس خوشمزه و مجموعهای از جریانهای میوهای حمایت میشود.
طرفداران:
- محصولات دارای ته رنگ میوه ای هستند که در عین حال که رایحه به آن اضافه می شود، همچنان روی پوست های حساس تحریک کننده نیست.
- همه محصولات بدون ظلم، غیر کومدون زا هستند (منافذ را مسدود نمی کنند) و با بسته بندی قابل پر کردن مجدد پوشیده شده اند.
معایب:
- این برند در حال حاضر ماسک صورت غیر خاکی در دسترس ندارد، اگرچه کرم ژل بازیابی روشن کننده روشن کننده فوری پوست Fenty Reset Instant Skin با نیاسینامید + روغن خربزه کالاهاری (45 دلار) جایگزین نزدیک آن است.
- برخی از بستهبندیهای قابل شارژ میتوانست کمی خوش ساختتر باشد
ریحانا فقط یک الهه و سوپراستار نیمه اول سوپر بول نیست – او یک کارآفرین با خط مراقبت از پوست موثر است که همه باید حداقل یک بار آن را امتحان کنند.
اگرچه محصول مورد علاقه من در تمام دوران ها ماسک سم زدایی منافذ خاک رس زده شده Cookies N Clean با اسید سالیسیلیک + زغال چوب ( 35 دلار) است – برای جزئیات بیشتر، سایر موارد بسته بندی شده قابل پر کردن آن ارزش خرج کردن را دارند. کرم بدن Fenty Skin Butta Drop Whipped Oil (44 دلار) به همان اندازه دلچسب است، سرشار از کره های غنی و آبرسانی عمیق است.
دکتر باربارا استورم
درباره برند : دکتر باربارا استورم L را در لوکس قرار می دهد – یک پزشک آلمانی، متخصص ارتوپدی، متخصص زیبایی شناسی و پیشگام ضد التهاب در فضای مراقبت از پوست. او با آموزش پزشکی، دانش خود را در کسب و کار مراقبت از پوست خود قرار داد تا محصولات خود را با عوامل ضدالتهاب شفابخش ترکیب کند، مانند پزشکی ارتوپدی.
ترکیبات کلیدی : اسید هیالورونیک، نیاسینامید، SPF، ناقل بیولوژیکی قند، خرفه، بیشتر
برای چه کسانی بهتر است : کسانی که میخواهند در مراقبت از پوست زیادهروی کنند، ممکن است از التهاب رنج ببرند و میخواهند محصولات غنی و بهراحتی قابل جذب به روتینهای صبح و عصر خود بپیوندند.
طرفداران:
- همه محصولات با پیشینه پزشکی پیشرفته با در نظر گرفتن ضدالتهاب فرموله شده اند، یکی از بهترین پیشرفت های کلاسی که امروزه در مراقبت از پوست پیدا خواهید کرد.
معایب:
- قیمت برای برخی غیرقابل توجیه است، اگرچه بسیاری از محصولات این برند در گزینه های کوچکتر با کسری از قیمت عرضه می شوند.
دکتر باربارا استورم یک برند لوکس مراقبت از پوست است که پس از سال ها آزمایش محصولات مراقبت از پوست لوکس، تنها برندی است که محصولاتی بیش از 100 دلار دارد که می توانم آن را توجیه کنم. پاک کننده این برند (75 دلار) خوبی هوادار و کف آلودی است که همه به آن نیاز دارند، در حالی که تونر متعادل کننده (75 دلار) به طور جدی بهترین چیزی است که من امتحان کردهام و به طرز چشمگیری آبرسانی است، با توجه به اینکه تونر است – و مادرم میدزدد.
از آنجایی که نیاسینامید برای سد و معیشت کلی پوست بسیار مفید است، دکتر باربارا استورم سرم The Better B Niacinamide (145 دلار) را ارائه می دهد که به کاهش و اصلاح ظاهر منافذ کمک می کند، در برابر هیپرپیگمانتاسیون محافظت می کند و از شادابی کلی پوست حمایت می کند.
نظرات کاربران