تصویر زیبایی از ببر بنگال از حیوانات ملی
حیوانات ملی و نماینده کشورها در حیات وحش
نوشته شده توسط فائزه ربیعی
1 روز پیش
تصویر ویزای تحصیلی آلمان
ویزای تحصیلی آلمان
نوشته شده توسط امیرمحمد حبیبی
1 روز پیش
تصویر هزینه زندگی در انگلستان
هزینه زندگی در انگلستان
نوشته شده توسط امیرمحمد حبیبی
2 روز پیش
بازدید 592
0

بهترین ماسک موهای ایرانی؛ مصرف‌کنندگان چه برندهایی را بیشتر پسندیده‌اند؟

فرقی نمی کند که موهای شما چگونه آسیب دیده باشد، چه از رنگ مو، گرما یا چیز دیگری باشد. در ادامه این مقاله بهترین ماسک های موی ایرانی دارجی را بررسی می کنیم. با ما بمان.

استفاده از ماسک مو فواید زیادی دارد و بسته به ترکیبات و نوع موی شما، فواید آن متفاوت خواهد بود. به طور کلی از مزایای استفاده از ماسک مو می توان به آبرسانی به مو، از بین بردن یا کاهش درخشندگی، کاهش ریزش مو، براق و نرمی مو و حتی تقویت مو اشاره کرد.

به یاد داشته باشید که حتی اگر موهای شما به طور معمول سالم باشد، تغییر فصل می تواند تارهای شما را خشک کند. پس قبل از انتخاب ماسک موی مناسب برای خود، بهتر است ادامه مقاله بهترین ماسک های مو در ایران را مطالعه کنید.

معیارهای انتخاب بهترین ماسک موی ایرانی

ماسک چقدر برای مو موثر است؟
تاثیر ماسک بر روی مو.
ارزش پول نسبت به قیمت

ماسک ترمیم کننده موی جینسینگ و کراتینه

ماسک موی جینسینگ و کراتین برای موهای خشک، رنگ شده و آسیب دیده مناسب است. این ماسک مو علاوه بر تغذیه عمیق مو با عصاره ریشه جینسینگ، روغن جوجوبا و کراتین هیدرولیز شده، یک لایه پروتئینی محافظ برای بازسازی ساختار سطحی مو، جلوگیری از آسیب و شکنندگی مو و در نهایت تنظیم موخوره ایجاد می کند. PH مو نیز کمک می کند.

شامپو باید به مدت پنج دقیقه بعد از شامپو زدن، در حالی که موها هنوز خیس است بماند و سپس آبکشی شود. از آنجایی که این ماسک حاوی جینسینگ است، می تواند با ریزش مو مبارزه کرده و از پوست سر در برابر خشکی محافظت کند.

ماسک Shun از الکتریسیته ساکن نیز جلوگیری می کند. با توجه به نظرات مصرف کنندگان در وب سایت دیجی کالا و اینستاگرام Shun Brand، این ماسک یکی از محبوب ترین محصولات است که بیشتر از نکات مثبت آن مثبت است.حجم: 300 میلی لیتر

ویتامین ها: خیر

نوع عصاره: جینسینگ و کراتین

مصرف کنندگان چه می گویند؟


تجربه بسیاری از کاربران این محصول نشان می دهد که ماسک ایرانی موهای خشک آن ها را نرم می کند و شانه زدن را بعد از حمام راحت می کند و به خوبی گره موها را باز می کند.

ماسک موی شون در حجم 300 لیتری و در شیشه ای عرضه می شود که اکثر خانم ها فکر می کنند با توجه به قیمتش ارزش خرید دارد.

یکی از نکات منفی که گاهی در مورد این محصول ذکر می شود بوی آن است. برخی از خانم ها بوی این محصول را نمی پسندند، البته می توان گفت که بوی محصول تا حدودی سلیقه شخصی است.

نکته منفی دیگری که برخی از خانم ها در مورد این ماسک مو بیان کرده اند این است که این محصول در ریزش مو تاثیری ندارد. بنابراین اگر می خواهید ریزش مو را برطرف کنید، محصولات دیگر را امتحان کنید

2- ماسک مو کامان مدل آمینو مین بیوتین + روی


ماسک مو کامان
ماسک و نرم کننده مو Biotin & Moisture در حمام کامان حاوی روی و ویتامین های دیگر برای جلوگیری از شکنندگی و شکننده شدن موها و افزایش مقاومت در برابر سشوار، اتوهای صاف و فر کننده است.این ماسک برای افرادی که به دنبال ماسک مو با حجم بالا و قیمت مناسب هستند عالی است. ماسک موی کامان بیوتین برای موهای خشک، رنگ شده و معمولی مناسب است. از جمله ویژگی های اصلی آن همانطور که در مشخصات این محصول آمده است می توان به تغذیه، درخشان کننده و تقویت کننده آن اشاره کرد.

ماسک مو کامان به صورت پمپی موجود است و از آنجایی که یک ماسک گیاهی است برای تقویت و بازسازی مو بسیار مفید است.

شامپو موها را با شامپو بشویید، ماساژ دهید و سپس خوب آبکشی کنید.

حجم: 400 میلی متر

ویتامین ها: ویتامین E و روی

عصاره: جوانه گندم، روغن آرگان

مصرف کنندگان درباره ماسک مو کامان می گویند؟


ماسک موی آمینو مین بیوتین + روی کامان به گفته مصرف کنندگان یکی از بهترین ماسک ها برای موهای معمولی تا خشک است نه موهای چرب. بنابراین، بیشتر بررسی ها در مورد اثربخشی این ماسک برای از بین بردن خشکی و موخوره صحبت می کنند.

این ماسک مو به دلیل بو، نقدهای منفی زیادی دریافت کرد. خانم ها این ماسک مو را یک عطر ورزشی مردانه تر می دانند.

پس می توان گفت این ماسک روی موهای خشک و معمولی تاثیر و سرعت خوبی دارد اما برای موهای خیلی خشک یا چرب گزینه مناسبی نیست زیرا این ماسک در حجم 400 موجود است. میلی لیتر، به نسبت قیمتش ارزش خرید دارد.بنابراین اگر این ماسک را بهترین ماسک موی ایرانی در بازار بنامیم اغراق نکرده ایم.

ماسک مغذی و تقویت کننده مو لافارر برای انواع مو


این محصول با ترکیباتی مانند آلوئه ورا و ویتامین ها از آن دسته ماسک هایی است که علاوه بر نرم کنندگی مو، دارای خواصی مانند ترمیم و ترمیم ساقه های آسیب دیده مو، افزایش خاصیت ارتجاعی مو و نازک و کاهش فولیکول های مو می باشد. با این حال، استحکام ساقه مو تأثیر کمی بر رشد مو دارد.

ماسک مو لافر که برای انواع مو مناسب است، باید بعد از شامپو و ماساژ روی موهای مرطوب مالیده شود و مانند اکثر ماسک ها از تماس با ریشه و پوست سر خودداری شود.

  • اندازه: 200 میلی متر
  • ویتامین ها: ویتامین B و ویتامین F.
  • عصاره: عصاره آلوئه ورا

مصرف کنندگان درباره لافارر می گویند؟


بررسی نظرات مصرف کنندگان از این محصول نشان می دهد که اگرچه برای انواع موها قابل استفاده است، اما برای موهای خشک، وز و وز چندان مناسب نیست، اما به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی به تقویت مو کمک می کند و نمی تواند باعث آسیب. ریزش موبه گفته مصرف کنندگان، این ماسک مانند دو ماسک قبلی بوی خوش و مطبوعی ندارد و از نظر ظاهری ماندگاری خوبی ندارد.

از آنجایی که حجم این ماسک 200 میلی متر است، اکثر خانم ها آن را در مقایسه با قیمت آن ارزش خرید نمی دانند، اما از مجموع بررسی ها می توان گفت که عملکرد و سرعت این محصول خوب است.

ماسک کراتینه برای برند مای

ماسک موی کراتین مای یکی از ماسک های موی مشخص من است که به دلیل عواملی مانند شامپو، سفید کننده یا رنگ و سایر مواد شیمیایی برای موهای آسیب دیده و خشک مناسب است.

این ماسک مو دارای بالاترین ارزش غذایی است، انعطاف پذیری مو را فراهم می کند و موها را مرطوب نگه می دارد. با گره زدن ساقه مو از وز شدن موها جلوگیری می کند و همچنین به افزایش ساقه مو و استحکام و درخشندگی آن کمک می کند. این ماسک مو برای موهای مجعد و مجعد مناسب است و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. این ماسک بعد از دوش گرفتن استفاده می شود.

اندازه: 150 میلی متر

ویتامین ها: خیر

افزونه: خیر

مصرف کنندگان درباره ماسک موی من چه می گویند؟


ماسک موی کراتین من یکی از آن ماسک‌های با حجم کم است زیرا تنها 150 میلی‌لیتر حجم دارد، بنابراین از نظر ارزش پولی ممکن است انتخاب خوبی برای موهای بلند یا حجیم نباشد.برخی بر این باورند که این ماسک برای افرادی که موهای مجعد دارند انتخاب خوبی است زیرا کاراته است. با توجه به نظرات کاربران، عملکرد و سرعت این محصول کاملا قابل قبول و خوب است.

ماسک مو مارال مدل روغن آرگان

به گفته اکثر متخصصان پوست و مو، برخی از مشکلاتی که با موهای خود داریم با استفاده از روغن آرگان قابل حل است. به عنوان مثال، ممکن است بتوانیم عواقب رنگ کردن یا اتو کردن مکرر را با سشوار و ماسک مو با روغن آرگان برطرف کنیم.

این ماسک آبکشی مو علاوه بر روغن آرگان حاوی ویتامین های E و A و امگا 6 و 9 می باشد.

این ماسک مو غنی شده با پروتئین ها و آنتی اکسیدان ها، به طور موثر بر روی مو و پوست سر کار می کند و به از بین بردن شوره سر و ریزش مو کمک می کند. ماسک موی گوزن به دلیل داشتن روغن آرگان و آنتی اکسیدان ها به نرم شدن و حالت دادن موها کمک می کند.

محفظه نگهداری این ماسک از نوع پمپی و از پلاستیک ساخته شده است.

حجم: 250 میلی متر

ویتامین ها: E و A و امگا 6 و 9

عصاره: روغن آرگان

مصرف کنندگان درباره ماسک موی مارال چه می گویند؟


به گفته خانم هایی که از آن استفاده کرده اند، ماسک موی گوزن برای افرادی که موهای وز و وز دارند، انتخابی عالی است.نکته مهمی که در هنگام استفاده از این محصول باید به آن توجه کرد این است که این ماسک باید روی موهای نیمه مرطوب یا خشک استفاده شود. این ماسک مو نوعی ماسک مو است که از موها در برابر خشکی محافظت می کند اما برای موهای خیلی چرب مناسب نیست زیرا خود ماسک چرب است.

با توجه به سایز این ماسک مو، نسبت به قیمتی که دارد خرید خوبی است و با همه بررسی ها می توان گفت که سرعت و کارایی آن برای مصرف کنندگان قابل قبول است.

ماسک مو گیاهی کالیون مدل هلو


ماسک موی حمام کالیون یک ماسک موی گیاهی است که در مدل‌های مختلف مانند هلو، گندم، آرگان و آفتابگردان با کمی تفاوت در مواد موجود است. با این حال مدل ماسک Hello Calion پرفروش ترین مدل این برند است.

از جمله ویژگی های این ماسک فیلتر ضد آفتاب آن است که برای موهای رنگ شده و خاکستری بسیار موثر است. همچنین به نرمی و براق شدن موها کمک می کند. این ماسک در دو سایز عرضه می شود: یک بطری 750 میلی لیتری و یک بطری 200 میلی لیتری. اما این مدلی که در مورد آن صحبت می کنیم به صورت کانتینری به فروش می رسد.این محصول غنی شده با روغن آرگان و پروتئین B5، بدون ایجاد چربی اضافی به ترمیم موها کمک می کند، موها را به سرعت و به خوبی نرم می کند و موهای وز را قابل کنترل تر می کند، بنابراین اگر موهای مجعد و حجم دهنده دارید برای شما مهم است. شاید بهتر است از این محصول با قابلیت نرم کنندگی بالا استفاده نکنید.

برای استفاده از این محصول، پس از شامپو کردن، مقدار مناسبی از این ماسک را به موها مالیده و پس از 10 دقیقه آبکشی نمایید.

حجم: 750 میلی متر

ویتامین ها: ویتامین B و ویتامین E.

ترکیبات: جینسینگ، انار، تارت، سبوس برنج، آفتابگردان، جوانه گندم، آووکادو و آلکوات.

مصرف کنندگان درباره ماسک موی کالیون می گویند؟


پس از آزمایش این محصول، متوجه شدیم که به دلیل خاصیت نرم کنندگی بالای آن، گزینه ای عالی برای موهای رنگ شده آسیب دیده است.

برخی از خانم‌هایی که از این محصول استفاده می‌کنند، بر این باورند که اثر درمانی این محصول ناشی از ویتامین‌ها و عصاره‌های موجود در آن، تنها با استفاده از ماسک اثر می‌گذارد، بنابراین با قطع استفاده از آن، دچار مشکلات موی قبلی می‌شوند.

این محصول حجم بسیار خوبی دارد و به همین دلیل نسبت به قیمتش ارزش بسیار خوبی دارد.علاوه بر این، این محصول با توجه به بررسی های انجام شده از تمامی بررسی ها، سرعت و کارایی بالایی دارد. بنابراین اگر به دنبال یک ماسک مغذی بسیار مرطوب کننده هستید، این محصول می تواند انتخاب خوبی باشد.

ماسک مو سریتا


ماسک مو سریتا

اکثر خانم ها ریزش مو و موهای خشک و آسیب دیده را تجربه می کنند. این آسیب شامل مو و موهای خشک می شود. ماسک موی آرگان مدل سریتا با کراتین هیدرولیز شده برای این نوع موها مناسب است.

این ماسک مو با جلبک قرمز و کراتین به تقویت مو کمک می کند. این محصول فاقد سولفات و پارابن است، بنابراین بسیار ایمن است. بعد از دوش گرفتن و شامپو زدن از ماسک موی سریتا استفاده کنید. این ماسک مو رایحه ای ملایم دارد و ماندگاری طولانی ندارد.

اندازه: 150 میلی متر

ویتامین ها: خیر

عصاره: روغن آرگان

مصرف کنندگان درباره ماسک موی سریتا چه می گویند؟


این محصول یکی از ماسک های حاوی روغن آرگان و عصاره جلبک قرمز است که نقش نرم کنندگی دارد که خانم ها می توانند آن را بپذیرند و یخ را به خوبی از بین می برد. این محصول فاقد پارابن و سولفات است و برای افرادی که به این مواد حساس هستند ارزش زیادی دارد.اکثر خانم هایی که از این محصول استفاده می کنند به حجم کم آن اشاره می کنند. بنابراین ممکن است قدرت خرید آن در مقایسه با سایز آن چندان بالا نباشد، هرچند عملکرد و ویژگی های خوب آن یعنی میزان کارایی و سرعت بالای این محصول، ارزش استفاده از آن را افزایش می دهد.

ماسک موی فولیکا برای موهای شکننده و وز مناسب است


موهای رنگ شده، بافته یا هایلایت شده همگی نیاز به مراقبت ویژه دارند. این موها اغلب شکننده و یخ زده هستند. برند فولیکا دارای سه ماسک در رنگ های زرد، بنفش و قرمز و با سه عملکرد مختلف می باشد. پرفروش ترین ماسک مو فولیکا در سایت دیجی کالا سایه های بنفش برای موهای وز و براق است.

این ماسک مو دارای بافتی سبک است که به سرعت جذب می شود و موها را چرب نمی کند. این ماسک را می توان بعد از حمام و روی موهای مرطوب استفاده کرد زیرا نیازی به آبکشی ندارد. این محصول همچنین به موها درخشندگی و استحکام می بخشد.

اندازه: 100 میلی متر

ویتامین ها: ویتامین B.

عصاره: Genicobayloba

مصرف کنندگان درباره ماسک موی فولیکا چه می گویند؟


بررسی ها و خلاصه نظرات مصرف کنندگان نشان می دهد که این ماسک مو بوی خوبی دارد و به دلیل اثربخشی و نرمی بالا در رفع ریزش مو بسیار موثر است.ماسک مو فولیکا به دلیل قیمتی که دارد برای مصرف کنندگان خانم بسیار موثر است.

یکی از مشکلاتی که به چشم می خورد حجم کم این ماسک مو است که البته با توجه به کارایی بالای آن، قیمت خرید این محصول نسبت به قیمت آن پایین نیست. همانطور که گفتیم این محصول تاثیر مستقیم و خوبی بر حالت دهی و لطافت مو دارد به همین دلیل سرعت و سرعت اثرگذاری قابل قبولی دارد.

ماسک تقویت کننده مو سیر واتیکا

ماسک مو واتیکا یک ماسک مو مغذی است که برای موهای وز و موهای وز مناسب است. این محصول در ظرفی به بازار عرضه می شود که ساقه مو را تسکین و تغذیه می کند.

گفته می شود این محصول به تقویت و افزایش ضخامت مو کمک می کند و دارای خواص مرطوب کنندگی، آبرسانی و درخشندگی است.

حجم: 500 میلی متر

ویتامین ها: خیر

گیاهان: سیر، کاکتوس و نارگیل

مصرف کنندگان درباره ماسک مو واتیکا چه می گویند؟


این ماسک مو یک ماسک مو است و اکثر خانم هایی که از آن استفاده می کنند کیفیت خوب خود را نسبت به کیفیت آن نشان می دهند. بنابراین قیمت خرید این ماسک نسبت به قیمت آن مناسب است هرچند اخیرا گران شده است.به گفته کاربران، ماسک مو واتیکا در هنگام استفاده از غلظت خوب و نرمی بالایی برخوردار است، اما پس از خشک شدن، ماندگاری زیادی ندارد.

به طور کلی می توان گفت که در بررسی های این محصول در سایت های فروش آنلاین و اینستاگرام، این محصول در مقایسه با سایر ماسک ها نظر زیادی ندارد.

پایان


برخلاف نرم کننده های سریع که فقط چند دقیقه روی موهای شما می مانند، ماسک های مو مدت بیشتری روی موهای شما باقی می مانند و بسته به نوع مو و مواد تشکیل دهنده ماسک، تاثیر آنها می تواند تا روزها ادامه داشته باشد. 9 ماسکی که در این مقاله با آنها برخورد کرده اید، بهترین ماسک های موی ایرانی هستند که بیشترین نظرات مثبت را در دیجی کالا دارند. اگر تجربه استفاده از ماسک موی دیگری غیر از این ها را دارید و می خواهید آن را به لیست بهترین ماسک های مو در ایران اضافه کنیم، لطفا به ما اطلاع دهید.

.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عاطفه میرزایی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات هورخ

  • زیبایی
  • تناسب اندام
  • آشپزی
  • پوشیدنی ها
  • سفر و گردشگری
15 مورد از بهترین مارک های مراقبت از پوست

15 مورد از بهترین مارک های مراقبت از پوست

1 ماه پیش
13 بهترین لوسیون بدن رتینول که به پوستی سفت تر و صاف تر منجر می شود

13 بهترین لوسیون بدن رتینول که به پوستی سفت تر و صاف تر منجر می شود

1 ماه پیش
بررسی ریمل میبلین مدل SENSATIONAL

بررسی ریمل میبلین مدل SENSATIONAL

1 ماه پیش
آیا آرایش با محصولات شگلم واقعا خوب است؟

آیا آرایش با محصولات شگلم واقعا خوب است؟

1 ماه پیش
آشنایی با 10 نفر از محبوب ترین بازیکنان تاریخ روسیه

آشنایی با 10 نفر از محبوب ترین بازیکنان تاریخ روسیه

2 هفته پیش
تصویر بهترین ورزش های محل کار؛ ورزش برای پشت میز نشین‌ها | هورخ

بهترین ورزش های محل کار؛ ورزش برای پشت میز نشین‌ها

2 ماه پیش
تصویر چگونه به پاهای خود را چاق کنیم؛ ترفندهای چاق شدن پا | هورخ

چگونه به پاهای خود را چاق کنیم؛ ترفندهای چاق شدن پا

2 ماه پیش
تصویر بهترین تمرینات بدنسازی برای رزمی کاران | هورخ

بهترین تمرینات بدنسازی برای رزمی کاران

2 ماه پیش

طرز تهیه قطاب یزد هم به پیمانه هم به وزن

2 ماه پیش
تصویر نحوه درست‌کردن مافین رژیمی خوشمزه | هورخ

نحوه درست‌کردن مافین رژیمی خوشمزه

2 ماه پیش
تصویر طریقه‌های پخت آش رژیمی: لاغری با غذای رژیمی | هورخ

طریقه‌های پخت آش رژیمی: لاغری با غذای رژیمی

2 ماه پیش
تصویر نحوه درست‌کردن کوکی رژیمی؛ میان‌وعده سالم و خوش‌مزه | هورخ

نحوه درست‌کردن کوکی رژیمی؛ میان‌وعده سالم و خوش‌مزه

3 ماه پیش
تصویر ست مجلسی جذاب

درخشش بی‌نظیر در مجالس با جدیدترین ست مجلسی جذاب

3 ماه پیش
شلوار جین ایرانی و خارجی

معرفی بهترین برند شلوار جین در سال 2024؛ انواع شلوار جین

3 ماه پیش
تصویر ست جذاب مردانه و زنانه

ست جذاب مردانه و زنانه برای روز عادی

3 ماه پیش
بهترین لباس راحتی برای مردان و زنان

معرفی بهترین لباس راحتی مردانه و زنانه؛ استایل شیک و راحت

3 ماه پیش
تصویر ویزای تحصیلی آلمان

ویزای تحصیلی آلمان

1 روز پیش
تصویر هزینه زندگی در انگلستان

هزینه زندگی در انگلستان

2 روز پیش
تصویر اقامت با خرید ملک در انگلستان

اقامت با خرید ملک در انگلستان

2 روز پیش
تصویر مهاجرت و گرفتن اقامت با تولد در انگلستان

مهاجرت و گرفتن اقامت با تولد در انگلستان

4 روز پیش